نیازمندی های خدمات نظافتی
نیازمندی های خدمات نظافتی

توصیه هایی برای انتخاب نیروی نظافتی منزل



پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

امروزه بسیاری از افراد بیشتر روز خود را بیرون از خانه و سر کار می گذارنند. با توجه به مشغله های روز افزون، ترافیکی که روز به روز بیشتر می‌شود و وقت محدود، بسیاری از افراد برای پاک و مرتب نگه داشتن منازل‌ یا دفاتر کارشان به کمک نیاز دارند. شرکت‌های خدمات نظافتی می‌توانند در این زمینه کمک بسیاری برای افراد پرمشغله باشند. اما انتخاب شرکت خدمات نظافتی مناسب و حرفه‌ای کار آسانی نیست. به همین علت تصمیم گرفته‌ایم راهنمای انتخاب شرکت خدمات نظافتی را برای شما گردآوری کنیم.

 

بهره‌گیری از کارگر نظافت منزل ماهر و معتمد

ممکن است شما هم این موضوع را تجربه کرده باشید که برای یک روز پر کار که واقعاً نیاز به کمک فردی مطمئن و ماهر را داشتید، با یک شرکت خدماتی نظافتی تماس گرفتید و درخواست یک نظافتچی کردید. بعد از حضور فرد در خانه متوجه شدید که این نظافتچی نه کارش را درست انجام می‌دهد و نه اصلاً از صلاحیت انجام این کار برخوردار و قابل اطمینان است. یکی از مهم‌ترین و اولین ویژگی‌هایی که کارگر نظافت منزل باید داشته باشد، تعهد به حفظ امانت مشتری و قابل اعتماد بودن است.

برای این منظور شما باید بتوانید قبل از ورود این فرد به خانه خود، سوابق کاری و رزومه او را بررسی کنید و ببینید که سایر افرادی که از کمک این کارگر برای نظافت منزل خود استفاده کرده‌اند، چه بازخوردی نسبت به کار او داشته و چند درصد افراد ابزار رضایتمندی کرده‌اند.

به علاوه موضوع دیگری که اهمیت دارد مهارت کارگر برای نظافت منزل است. یک کارگر معمولی معمولاً شناختی به طریقه استفاده از مواد شوینده و طریقه تمیز کردن اصولی فضاهایی مثل سرویس بهداشتی را ندارد و ممکن است به لوازم و سطوح خانه شما آسیب وارد کند. به علاوه زمانی که نظافتچی از مهارت و دانش کافی برای انجام کارش برخوردار نباشد، میزان زیادی مواد شوینده و آب و انرژی را هدر می‌دهد و این موضوع نه تنها به شما ضرر مالی وارد می‌کند، بلکه می‌تواند روی محیط زیست نیز تأثیر منفی بگذارد.

 

با نیروی نظافت منزل خود در مورد انتظارتان از تمیزی صحبت کنید

بهتر است قبل از اینکه با نیرو نظافت منزل خود همکاری کنید، در مورد سطح انتظارتان از تمیزی و نظافت محیطی که در آن زندگی می‌کنید، صحبت کنید. این موضوع باعث می‌شود تا هم شناخت درستی از فرد داشته باشید و هم اینکه ایشان ارتباط بهتری با شما داشته باشد. قبل از اینکه مواد شوینده را تهیه کنید حتما با فرد نظافتچی هماهنگ کنید، از مکانی که این وسایل را قرار می‌دهید ایشان را مطلع سازید. شما باید تعیین کنید که نظافتچی دقیقا باید کدام قسمت از منزل را تمیز کند، سرویس بهداشتی، پذیرایی یا‌…‌.

 

• سعی کنید یک شرکت خدماتی معتبر و دارای مجوز مثل پلاک انتخاب کنید؛ زیرا این قبیل شرکتها در صورتی که مشکل یا صدمه‌ای از سمت نظافتچی آقا یا خانم به لوازم منزل وارد شود، خسارت وارده را متقبل می‌شوند.
• روزی را برای نظافت انتخاب کنید که خودتان یا فرد دیگری از خانواده در منزل حضور داشته باشید.
• کارهایتان را حتما قبل از درخواست دسته‌بندی کنید و طبق نیاز و نوع کارتان نظافتچی آقا یا خانم را رزرو کنید. با این کار، حدود ساعتی که نیاز به نظافتچی دارید را هم متوجه خواهید شد.
• تحقیق کنید و شرکتی که نظافتچی‌های با تجربه و ماهر دارد را انتخاب کنید.
• مطمئن شوید که نظافتچی دارای کارت بهداشت است.
• اشیای گران‌بها و زینتی را از جلوی راه بردارید تا صدمه نبینند یا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.
• زمان کاری را تخمین زده و با شرکت در میان بگذارید تا طبق آن هزینه را از پیش توافق کنید.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.