نیازمندی های خدمات نظافتی
نیازمندی های خدمات نظافتی
شرکت نظافتی در قم

قالیشویی ایرانمهر در قم



پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

مجتمع بزرگ قالیشویی ایران مهر بهترین و مجهزترین در استان قم
قالیشویی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌است. قالیشویی امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های قالیشویی، و با دستگاه‌های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرشهای شسته شده، از گرمخانه استفاده می‌شود. البته همچنان در بعضی از نقاط ایران و خاورمیانه، هنوز به صورت دستی نیز انجام می‌شود.

قالیشویی فرش‌ها به دو نوع فرشهای ماشینی و فرشهای دستباف تقسیم می‌شود؛ که نوع شستشوی فرش و مواد شوینده، متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود.

قالیشویی به عنوان شغل در ایران ثبت شده‌است و دارای اتحادیه قالیشویی و صنف قالیشویی می‌باشد. اتحادیه صنف قالیشویان تهران در سال ۱۳۵۱ تأسیس گردیده‌است. با توجه به کمبود منابع آبی امروزه در ایران از دستگاه‌های اتوماتیک جهت شتشوی قالی و با قابلیت بازیافت آب مصرفی استفاده می‌شود.

قالی به عنوان یک هنر ایرانی، سالیان زیادی است که زینت بخش خانه تمامی ایرانیان می باشد.براساس آمار، عمر فرش غالباً بالای 10 سال برآورد می شود و در مواردی با فرض نگه داری صحیح و درست، به بیش از 30 سال نیز می رسد.
اکنون به چند سوال و پرسش اساسی جواب می‌دهیم:
شست و شوی فرش ها به روش سنتی مناسب است یا صنعتی؟
امروزه، با پیشرفت علم و تکنولوژی و با روی کار آمدن قالیشویی های مدرن و حتی قالیشویی های آنلاین، قالیشویی در کارگاه ها یا کارخانه های قالیشویی و با دستگاه هایبه خصوص شستشوی فرش و با مواد مخصوص، فرش ها شسته می شوند که علاوه بر پاکیزگی بیشتر، از فرش نیز در برابر مخاطرات محافظت می شود.
شست و شوی فرش در قالیشویی ها، چقدر هزینه دارد؟
بهترین قالیشویی قم،آن است که در عین درست کاری و رضایت مداری،در جهت کاهش هزینه ها نیز گام بردارد.
برای اطلاع از هزینه ،مرجعی رسمیای به نام اتحادیه صنف قالیشویان در هر شهر وجود دارد که،این اتحادیه در طول سال، معمولا به صورت هر شش ماه یک بار، قیمتیرا تصویب و به صورت رسمی برای شست و شوی فرش و قالی و موکت به قالیشویان،اعلام می‌کند و تمامی قالیشویان موظف به رعایتاین قانون و اعمال این قیمت ها هستند. همان‌طور که می‌دانید شست و شوی فرش، قالی و موکت در قالیشویی‌هابه صورت متر مربع محاسبه می‌شود.
البته در بسیاری از قالیشویی ها،به این صورت است که قیمت به صورت توافقی بین مسئول و مشتری مشخص می شود که ممکن است در این حالت،قیمت تصویب شده،با قیمت مصوب اتحادیه متفاوت باشد.
قالیشویی های مجاز و غیر مجاز!
یکی دیگر از ابزار ها برای کسب عنوان بهترین قالیشویی قم ، داشتن مجوز و قانونی بودن آن است.
خیلی از قالیشویی های اطراف ما،مجوز قانونی و صلاحیت لازم را برای اداره و کسب و کار ندارند؛ باید دقت کرد و حوصله به خرج داد و اطلاعات لازم کسب کرد که کدام قالیشویی مورد تأیید مراجع ذیربط است و کدام مجوز لازم را کسب نکرده است.
میتوان این کار را به وسیله زنگ زدن تلفنی و سوال از اتحادیه و یا دیدن روزنامه ها و تبلیغات درونش استفاده کرد.

صورتحساب فرش های خود را به دقت مطالعه کنید و قیمت ها را مقایسه نمائید !
صدور صورتحساب هزینه شستشوی فرش و ارسال فاکتور برای مشتریان عزیز و گرامی بهترین قالیشویی قم،جزء اولویت ها است.
براساس یک سنت و رسم قدیمی در میان ما ایرانی ها، فرش دست بافت جزء سرمایه های اصلی زندگی محسوب می شود؛ پس توصیه می شود قبل از تحویل دادن سرمایه های خود به دست قالیشویی مجاز انتخاب شده توسط شما، قرارداد یا فاکتور ارائه شده را به دقت مطالعه کرده و از سوال کردن درباره آن،اصلا خجالت نکشید؛ چنانچه قرارداد ارائه شده برای شما قانع کننده نبود می توانید با دفتر شرکت قالیشویی تماس بگیرید و حتی در نهایت می توانید از نظرات کارشناسان اتحادیه قالیشویان استفاده نمایید.
روش شستشوی فرش
بسیاری از مشکلات که موجب کاهش عمر فرش می‌شود؛ هنگام شستشوی فرش در خانه رخ می‌دهد. حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست. از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد. پس قبل از هر توضیح بیشتری اکیدا توصیه می‌کنیم شستشوی فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی با خدمات تخصصی در این زمینه بسپارید.

در شستشوی فرش در خانه موارد زیادی از جمله روش حمل و نقل فرش، محل شستشوی فرش، مواد شوینده مورد استفاده برای شستشو، روش شستشو و روش خشک کردن، همگی می‌توانند فرش را دچار مشکل کنند. این در حالی است که شستشوی فرش در قالیشویی توسط متخصصین با تجربه انجام می‌شود. همچنین استفاده از مواد شوینده مناسب، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک شستشوی فرش و روش‌های نوین خشک کردن آن، از مواردی است که موجب می‌شود در فرایند شستشوی فرش در قالیشویی فرش شما آسیب نبیند. فارغ از تمام این موارد در نظر بگیرید که شستشوی یک فرش در خانه، این روزها هزینه‌های زیادی در بر دارد. پس از نظر اقتصادی نیز صرفه در شستوی فرش توسط قالیشویی است.

اما هنگامی که صحبت از شستشوی فرش می‌شود، توانایی تمیز کردن عمیق تنها یک مورد مهم است. از آنجا که در تمیز کردن با بخار از آب گرم با دمای بسیار بالا استفاده می‌شود؛ خشک شدن فرش می‌تواند طولانی‌تر شود. بسته به اینکه سیستم استخراج پاک کننده چقدر خوب است و فرش چقدر ضخیم است، این زمان می‌تواند ۴۵ دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در بعضی موارد ما شاهد آن بوده‌ایم که پس از یک روز فرش‌ها هنوز هم مرطوب بودند. پس اگر به سرعت به اتاق خود نیاز دارید، ممکن است بخواهید از روش دیگری برای تمیز کردن فرش خود استفاده کنید.
باید ها و نباید هایی درباره ی شست و شو و نگهداری از فرش و قالی
برای کسب عنوان بهترین قالیشویی قم،باید یک سری از خصوصیات را دارا بود که در زیر به مختصر توضیح داده شده است:
1- پاکیزگی فرش
خیلی از مردم فکر می کنند که برای تمیز کردن فرش،جاروی دستی مناسب است؛اما این مورد صحت ندارد زیرا نی های نوک تیز و نازک موجود در جاروی دستی با گذر زمان، الیافو پرز های فرش را دچار آسیب دیدگی و فرسودگی می نماید.بهتر است از جاروی برقی استفاده کنیم تا بهتر گرده و ذرات کثیف موجود روی آن گرفته شود.
2- تاثیر تابش نور آفتاب
آن دسته از خانه هایی که به دلیل موقعیت شان، آفتاب گیر هستند، گرچه نور کافی و شرایطی مفید را برای افراد و نیز محیط درونی خانه فراهم می آورند اما، دارای بعضی مشکلات نیز می باشند. برای مثال چنانچه فرش خانه به صورت دائم در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار داشته باشد، اینعمل بر روی رنگ فرش تاثیری مخرب خواهد داشت. توصیه میشود اگر در خانه ی خود، قالی دستبافت و با ارزش و قدیمی پهن کرده اید برای جلوگیری از تابش های مخرب آفتاب، برای پنجره هایی که در مقابل این فرشوجود دارد،از پرده های ضخیم و مناسب استفاده نمایید تا از فرسوده شدن فرش هایتان جلوگیری کنید.
3- سایش
اگر مجبور هستید فرش های خود را به زیر درب هدایت کنید یا به علت کمبود جا،آن را به قسمتی بفرستید که تا بخورد،باعث ایجاد سایش می شود.برای بهبود چنین شرایطی،می توانید هر از چند گاهی ،فرش یا گلیم را بچرخانید تا همه قسمت های آن به یک اندازه پا بخورد.
بهترین و مجهزترین قالیشویی در استان قم
با مقایسه و ارزیابی تعداد شاخص و خصوصیات بارز،می توان قالیشویی های خوب و بد را از هم جدا کرد و در انتخاب قالیشویی مورد نیاز،برنامه ریزی لازم را انجام داد.
بهترین قالیشویی قم ،عواملی نظیر شستشوی مناسب،رعایت بهداشت،سرعت عمل،استفاده از ابزار و ماشین آلات پیشرفته،رضایت خاطر مشتری،هزینه مناسب و … را در دستور کار خود قرار می دهد. در شهر قم،قالیشویی های فراوانی وجود دارد که به فعالیت و خدمت به مردم می پردازند اما لزوما تعدد باعث بهترین قالیشویی قم شدن نمی شود.در این جا نگاهی مختصر به تعدادی از قالیشویی های مجاز و قانونی شهر قم می پردازیم و بهترین قالیشویی قم را بررسی می کنیم:
قالیشویی ایران مهر قم
شاید این اسم را خیلی از مردم به یاد داشته باشند؛بخاطر اسم آن و به علاوه تبلیغات آن در رسانه ها.می توان به نوعی عنوان بهترین قالیشویی قم را به این کارخانه سابقه دار اختصاص داد.
قالیشویی ایران مهر به عنوان اولین کارخانه مکانیزه شستشوی فرش و قالی در سطح قم، به فعالیت هایی همچون شستشوی فرش دست بافت،ماشینی،خارجی،تابلو فرش و … را برعهده دارد.
این کارخانه به علت استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و مکانیزه و استفاده از مواد شوینده متناسب با فرش مشتری ،تضمین صحت و سلامت و ثبات رنگ را به مردم می دهد.
قالی شویی ایران مهر یکی از بهترین و مناسب ترین قالیشویی های سطح شهر قم می باشد و با عملکردی کارآمد، در جهت برآورده ساختن نیاز مشتریان، گام برداشته است و با به کارگیری شیوه های مدیریتی نوین،خدمتگذار مشتریان بوده است.

به دلیل داشتن زیرمجموعه ای گسترده و خدمات مداوم و مناسب ، این قالیشویی نیز در فهرست بهترین قالیشویی قم حضور دارد.
مجموعه ای از خدمات که در زمینه های شستشو، لکه زدایی و رفو کردن فرش ها، انواع گلیم و مبل شویی به مشتریان ارائه می شود.این خدمات بسیار متنوع هستند و در حوزه های گسترده با کیفیت عالی قابل انجام می باشند.کارگاه قالیشویی قم شهر یکی از مجموعه های فعال قالیشویی است که با رضایتمندی مشتریان از خدمات شستشو ی فرش ماشینی و دستباف کار خود را ادامه می دهد و شعار و هدف اصلی این قالیشویی،ارائه خدمات مناسب و بهینه و منظم است.
همچنین قالیشویی ایران مهر با هدف کیفیت در خدمات و داشتن تجربه سالیان زیاد در زمینه شستشو و خشکشویی فرش های نفیس و دستبافت ومبلمان چرم و استیل و … فعالیت می کند.
قالیشویی ایران مهر با خدمات فراوان و خدمات مناسب بدون شک در لیست بهترین قالیشویی قم قرار می گیرد.
– متخصص در شستشوی همه نوع فرشهای اعلا و ابریشم و چله ابریشم و ماشین
– عضو رسمی کانون قالیشویان استان قم
– شستشو با بهترین مواد با ارائه ضمانت نامه کتبی هنگام تحویل فرش شما جهت حفظ کیفیت و سلامت قالی های شما
– مجهز به پرسنل مجرب و با تجربه
– دارای سرویس اختصاصی
– ارائه دهنده همه نوع خدمات فرش شامل:
ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، متقال بافی، رفع سوختگی، رفو کاری، بافت فرشهای فرسوده و آسیب دیده، رنگبرداری، رنگرزی فرشهای اعلا و ابریشم و لکه برداری همه نوع فرش
– سرویس سراسر شهر قم
– کارخانه ای کاملا مجهز
– دستگاه های شستشو و آبگیری مدرن و پیشرفته
– دارای گرمخانه گازی جهت خشک کردن فرشها در فصول سرد سال

قالیشویی ایران مهر
قالیشویی ایران مهر در سال 1375 تاسیس گردیده است و اولین قالیشویی مکانیزه در قم بوده و هستیم و توانسته ایم تا کنون خدمات عالی و امکانات خوب را با کیفیت بسیار عالی به همشهریان عزیز قمی و شهر ری ارائه دهیم.
کارخانه قالیشویی ایرانمهر عضو رسمی اتحادیه قالیشویان می باشد. این قالیشویی با بیش از دو دهه سابقه درخشان در سراسر شهر مقدس قم به مشتریان عزیز خدمت رسانی کرده است. این کارخانه مجهز به دستگاه های پیشرفته و به روز قالی شویی دنیا می باشد. تمام قسمت های شستشوی فرش با دستگاه های مجهز روز انجام می شود.خدمات کارخانه قالیشویی ایرانمهر اعم از قالیشویی و شستشوی مبلمان و موکت شویی که همه خدمات ما شامل ضمانت نامه و گارانتی می باشد.
مجتمع بزرگ قالیشویی ایران مهر بهترین و مجهزترین در استان قم
پیشرو در خدمات صنعت قالیشویی
با دستگاه های تمام اتوماتیک و مجهز
شستشوی کاملا مکانیزه
مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های قالیشوئی و دارای خشک کن لوله ای جهت جلوگیری از چین و چروک فرش
مجهز به گرم خانه زمستانی
شستشوی تضمینی
استفاده از مرغوب ترین و بهترین مواد شوینده متناسب با جنس فرش مشتری
شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دست بافت موکت روپله ای و غیره
شستشوی انواع مبلمان در منزل با کادری مجرب و کاربلد
آبکشی کاملا شرعی و اسلامی
انجام کلیه خدمات رفوکاری سوختگی پارگی ریشه زنی شیرازه و غیره
سرویس دهی همه روزه و در همه جای شهرقم
*قالیشویی ایرانمهر نماد خدمت و اعتبار*
قالیشویی ایران مهر دارای پروانه معتبر وسابقه درخشان در خدمت رسانی به مردم شریف شهر مقدس قم میباشد. که میتوان از اتحادیه استعلام گرفت .
ادرس سایت :
02532933636

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.